Fito

1976

Stituisce in 1976 cù Xuzhou Liangshankou Vehicle Factory cum'è ex cumpagnia, u Gruppu Huaihai Holding hè a sucietà di fabbricazione di i veiculi mini più qualificati in u campu

1987

L'enregistramentu di a Marca "Huaihai" anu tistimuniatu a storia di u sviluppu di a Mini Cinese Vehicle Industry

1996

U stabilimentu di Huaihai Holding Group, Pruvincia di Jiangsu

2003

A fundazione di l'affiliata, Jiangsu Zongshen Company. Cù investimentu diversificatu di $ 15,1 milioni di dollari per ottene u sviluppu di u 100% sia in valore sia in pruduzzione, in quantu à u miraculu industriale

2005

A 2ª custruzzione di Jiangsu Zongshen hè stata sustinuta da $ 30,3 milioni di dollari investimenti da u gruppu per uttene 30,0000 setti annuali di capacità di produzzione di muturi è formanu u più altu livellu di a cumpagnia à l'industria.

2006

Cù u voluminu di vendita righjuntu u cima in u mercatu domesticu, a Jiangsu Zongshen Company hà diventatu u più grande fabricatore di tricicletta di u mutore in Chine.

2008

Cù $ 83,41 milioni di investimenti di dollari cuntribuiscenu à a 3a constrion di Jiangsu Zongshen, a fundazione sana hè stata creata per a realisazione di milioni di capacità di produzzione è a cumpagnia No.1

2009

Registratu cum'è Cumpagnia Naziunale di Gruppu di livellu, u "Huaihai" hè diventatu u capu è standard in l'industria.

2010

Cù investment 15,1 milioni di dollari investimentu versu u 4u custruzione di Jiangsu Zongshen è l'edificiu tech chì copre 140000 metri quadrati, a Cumpagnia hà acquistatu un altru puntu cruciale in u piccu di sta industria.

2011

A Cumpagnia Elettronica & Meccanica Jiangsu Zongshen hè stata stabilita sottu a cooperazione strategica trà Huaihai Holding Group è Zongshen Group cum'è un altru chilometru essenziale in u sviluppu di u top

2014

$ 7.583 milioni di dollari sò stati investiti per a creazione di Jiangsu Huaihai New Energy Vehicle Company per custruisce una altra cumpagnia di punta à l'industria EV.

A Cumpagnia Tianjin Zongshen hè stata fundata cun $ 7.583 milioni di dollari per rializà u layout strategicu significativu in u mercatu Huaibei, furmendu a più grande basa di produzzione di veiculi in questa zona.

2015

Cù una altra cooperazione strategica essenziale trà Huaihai Holding Group è Zongshen Group per realizà l'aspettu primariu in u mercatu domesticu sud-occidentale cum'è a creazione di Chongqing Zongshen Vehicle Company è acquistà a pusizione di punta in l'industria di produzzione di mini veiculi in questa zona. 

Huaihai Holding Group hà investitu una quantità enorme di fondu per acquistà l'antica Navy 4813 Equipment Company, chì furmò u giant naziunale di fabricazione di u livellu naziunale, Huaihai Mechanic & Electronic Technology Co., Ltd, chì marca l'alba di a cumpagnia di i cumpunenti principali.

2016

A Cooperazione Internaziunale per u Sviluppu hè stata stabilita in avanzu di l'industria cù a strategia naziunale The Belt and Road per stabilizzà a reta di u mercatu oltremare, sparghjendu prudutti di vendita calda in tuttu u mondu per custruisce un fondu sane per u prugressu è u sviluppu di l'attività di u gruppu.

2017

$ 45 milioni di dollari sò stati investiti per fundà Hongan New Energy Auto Co., Ltd, mettendu à livellu u cummerciu di u veìculu ecunomicu versu i veiculi di lussu, chì prumove a crescita di i cumerci di a cumpagnia per esse rapida è sana.

2018

In u 2018, u voluminu annuale di l'exportazione hè aumentatu di u 70%, serve per più di 70% di a pupulazione mundiale, classificatu u primu in l'industria.