Huaihai Holding Group hà participatu à a 13th China Foreign Investment Cooperation Fair

U 16 di ghjugnu, a 13th China Foreign Investment Cooperation Fair, ospitata da l'Associazione Chine per u Sviluppu Industriale d'Oltremare, hè stata tenuta in u Centru di Cunferenza Internaziunale di l'Hotel di Pechino. U Signore Chen Changzhi, Vicepresidente di u Cumitatu Permanente di u 12u Cungressu Populare Naziunale, u Signore He Zhenwei, Presidente di l'Associazione Chine per u Sviluppu Industriale d'Oltremare, u Signore Damilola Ogunbiyi, Co-Presidente di l'ONU-Energia è Rappresentante Speciale di l'ONU U Sicritariu Generale, u Signore Morgulov, Ambasciatore di a Federazione Russa in Cina, è altri dignitarii è ambasciatori di più di 130 paesi è millaie d'imprendituri anu assistitu à a Fiera di questu annu.微信图片_202306191003241

A Sra Xing Hongyan, Vice President di Huaihai Holdings Group è General Manager di Huaihai Global, u Signore Dong Hailin, Vice President, è u Signore Yuan Haibo, Vice President, andò à sta riunione cù a squadra di Huaihai per a cumunicazione è a negoziazione.

微信图片_20230619100324

Cum'è un invitatu speciale di sta cunferenza, a Sra Xing Hongyan hà assistitu à a ceremonia d'apertura di a Fiera di u Cummerciu Esteru cù u tema di "Una Nova Dicada di Cintura è Strada è Novu Sviluppu di Investimenti" è hà avutu una cumunicazione approfondita cù parechji ambasciatori è rapprisintanti di istituzioni stranieri in Cina nantu à a pianificazione di l'investimentu è u sviluppu futuru di "Belt and Road". A ceremonia d'apertura di a Cunferenza di Cooperazione Economica Estera Durante a cunferenza, a Sra Xing Hongyan hè stata intervistata da Huaxia Times è hà datu una spiegazione cumpleta nantu à a risposta positiva di Huaihai Holdings Group à a strategia di sviluppu "Belt and Road" è i so rializazioni rimarchevuli, è ancu a custruzzione di una catena industriale transfruntiera di veiculi in miniatura per u sviluppu internaziunale attraversu l'investimentu lucale.

微信图片_202306191003211

À u Forum di Investimenti è Cummerciu Eurasia-Africa, tematicu "Impulsà a Nova Cuuperazione Regiunale è Sparte i Beneficii Mutuali" dopu meziornu, a Sra Xing Hongyan, Vicepresidente di Huaihai Holding Group, hà parlatu di u novu mudellu di sviluppu di Huaihai durante u periodu di deci anni. di "Belt and Road" è cumu per piglià u novu sviluppu di l'industria di l'elettrificazione internaziunale attraversu mudelli di cummerciale diversificati cum'è u cummerciu generale, i rami diretti è e fabbriche lucali. "Sra. Xing Hongyan, Vicepresidente di Huaihai Holdings Group, hà parlatu di u novu mudellu di sviluppu di Huaihai durante i deci anni di "One Belt, One Road" è cumu si apprufittà e novi opportunità di u sviluppu di l'industria di l'elettrificazione internaziunale attraversu mudelli di cummerciale diversificati cum'è u cummerciu generale. , rami diretti è fabbriche localizzate, per rializà l'esportazione rapida di micro veiculi, novi kit di veiculi d'energia è prudutti di almacenamentu di energia è espansione continuamente u mercatu globale. Per ghjunghje u scopu à longu andà di u sviluppu sustenibile di tutta a catena di l'industria, continueremu à espansione u mercatu glubale attraversu l'esportazione rapida di micro veiculi, novi kit di veiculi d'energia è prudutti di almacenamentu di energia.

DSC00321

In a sessione di negoziazione di prughjetti d'investimentu "unu à unu", a Sra Xing è a squadra di Huaihai anu ricivutu calorosamente rapprisentanti di parechji paesi in Cina è avianu una cumunicazione è una negoziazione approfondite. I dui lati anu discututu in dettagliu nantu à l'imprese di cooperazione chjave, u sustegnu di a pulitica lucale, a pianificazione di a cooperazione d'investimentu, è a prospettiva di u sviluppu à longu andà di "One Belt, One Road". Cù u sustegnu è l'aiutu di i rapprisentanti di ogni paese, Huaihai hè stata furnita cù preziose opportunità di cooperazione è suggerimenti strategichi per espansione u mercatu globale.

DSC00159

Huaihai Holding Group coglie attivamente l'uppurtunità di a Fiera di u Cummerciu Esteru, piglia l'iniziativa di integrà in u novu mudellu di sviluppu di u sviluppu "One Belt and One Road" è a prumuzione mutuale di doppiu ciculu domesticu è internaziunale, piglia a nova industria energetica di sodiu. l'elettricità è a micro industria di l'automobile cum'è a presa, è prumove in modu innovativu u sviluppu durevule di u cummerciu esteru.

 

A Sra Xing Hongyan hà dettu chì l'industria di i veiculi mini hè una industria glubale in rapida crescita, è u sviluppu futuru hà da cuntinuà à applicà a tecnulugia innovativa di sodium-electricità nova energia, a cooperazione aperta è cercanu scuperte continuu per prumove u sviluppu cumunu. Entra in a nova era di u sviluppu decennale di "Belt and Road", Huaihai sustene u cuncettu di apertura è integrazione, piglià l'iniziativa di adattà, ottimisà continuamente è migliurà i vantaghji competitivi di i prudutti, espansione attivamente u sviluppu di u mercatu glubale, è fà. cuntributi pusitivi à u prugressu di l'industria di i veiculi mini.


Tempu di post: 19-jun-2023