Huaihai Holdings Group hà fattu u so debut in u 2024 Global Brands Moganshan Summit.

0

1

Da u 10 à u 12 di maghju di u 2024, u Summit di Moganshan di a Marca Mondiale 2024 hè statu tenutu in Deqing, a Pruvincia di Zhejiang, Cina. Cù u tema "Brands Make the World Better", u summit hà presentatu diversi avvenimenti cum'è a cerimonia d'apertura è u foru principale, u Forum di Sviluppu di Marca Fortune Global 500, u Forum Internaziunale di Comunicazione di Marca, u Forum di Think Tank di Innovazione è Sviluppu di Marca Globale, è interviste d'imprenditori di altu livellu. Rapprisintanti di cumpagnie famose in u mondu sanu, i guverni lucali, i media d'oltremare, l'istituzioni accademiche glubale è l'associazioni industriali, per un totale di più di 4,000 persone, si sò riuniti à l'avvenimentu. Huaihai Holdings Group, un principale fabricatore domesticu di micro veiculi, hè statu invitatu à assistisce à a cima.

2

A scena in u 2024 World Brand Moganshan Summit

Durante u summit, u Vicepresidentu di u Gruppu, Xing Hongyan, hà participatu à una entrevista tematica "Continuazione di l'Essenza Culturale, Boosting Brand Patriotismu" da Xinhua News Agency, una agenza di stampa di punta in Cina. Xing hà spressu chì e marche servenu cum'è a carta di visita chì prisentamu à u mondu, ùn solu riflettendu u valore ecunomicu, ma ancu serve cum'è messageri di trasmissione culturale è scambiu umanu. Cum'è participante in u palcuscenicu ecunomicu glubale, Huaihai Holdings Group s'hè impegnatu à cuntà a storia di i marchi chinesi, di l'imprese cinesi è di l'imprenditori cinesi in u mondu, favurendu a trasfurmazioni di "Made in China" à "Created in China,". "Velocità Cinese" à "Qualità Cinese", è "Prodotti Cinesi" à "Marchi Cinesi".

3

U vicepresidentu Xing Hongyan di u gruppu intervistatu da l'Agenzia di Notizie Xinhua nantu à e prime marche di China.

U 10 di maghju hè l'ottu ghjornu di a marca di China. In l'ultimi anni, guidati da strategie naziunali cum'è a custruzzione di una putenza di fabricazione è una putenza di marca, l'imprese cinesi sò passati da u "cumerciu globale" è "prodotti chì diventanu globale" à "marchi chì diventanu globale". Cum'è una grande impresa privata chì integra a tecnulugia, l'industria è u cummerciu in u campu di i veiculi d'energia nova, Huaihai Holdings Group hà aderitu à una strategia di sviluppu internaziunale da a so espansione glubale. I so prudutti è servizii coprenu avà più di 120 paesi è regioni in u mondu sanu, cù i so veiculi elettrici chì sò ben ricivuti in u mondu per a so eccellente efficienza di costu.

Nta l'ultimi anni, Huaihai hà persistatu à guidà l'innuvazione per mezu di a tecnulugia, prioritizendu u layout di a tecnulugia di batterie di sodiu-ion, è copre diversi scenarii d'applicazione cum'è viaghju intelligente è viaghju verde. Hè impegnatu à furnisce suluzioni per "l'ultimi trè chilometri" è suluzioni digitali per l'operazioni di i veiculi, prumove continuamente a prutezzione di l'ambiente è l'innuvazione energetica.

4

In u futuru, Huaihai sfrutterà un mudellu di sviluppu di joint venture internaziunale per e novi industrii energetichi, aderisce à l'apertura è a cuuperazione, guidà l'innuvazione, è esplora continuamente novi percorsi è strategie per a globalizazione di a marca. Huaihai s'impegnarà ancu à sustene l'attività di benessiri publicu di e Nazioni Unite, assumerà attivamente e responsabilità in a cumunità internaziunale, è aduprà e plataforme di media mainstream cum'è l'Agenzia di Notizie Xinhua per brillanu nantu à a scena internaziunale à fiancu di parechje altre marche cinesi, dimustrà a forza è l'incantu di e marche chinesi. .

640


Tempu di Post: 13-May-2024