In un paese in Africa, ci hè un mutore di motocicletta chjamatu Gakal. Hè un omu africanu ordinariu, rudu, altu è un pocu rigidu, è lutta per campà ogni ghjornu. Eppuru, sottu à u so esterno robustu, piatta un core pienu d'entusiasmu per a vita.
Garkar hà trè fratelli minori è una surella minore, è cum'è u fratellu maiò di a famiglia, hà purtatu u pesu di a famiglia da quandu era zitellu. Per aiutà i so genitori à sparte e so preoccupazioni, hà decisu di cumprà un triciclu di motocicletta di marca Huaihai, è hà guidatu u triciclu per e strade lucali ogni ghjornu per migliurà a so vita tirando banane, manghi, anacardi è altri prudutti agriculi per guadagnà. soldi. Ancu se u travagliu hè assai duru, mantene sempre una attitudine ottimista è face a vita cù un surrisu.
Per casu, Garkar hà scontru una vechja donna in u so modu di casa à a sera. L'anziana era debbule è chjappà à u latu di a strada, è quandu Garkar l'hà vistu, li dumandò induve andava è decisu di guidà a so motocicletta tricicletta per piglià a so casa persunale. Dopu avè lasciatu a donna, Gakal l'hà dumandatu cù pacienza nantu à a so vita, è a donna disse: "Aghju trè figlioli, ma sò occupati cù u so travagliu è raramente passanu tempu cun ella". Dopu avè intesu questu, Garkar era profondamente toccu è hà decisu di visità regularmente a vechja dama, l'accumpagna à chatte è a cura di ella, è decisu à aiutà più persone in bisognu d'aiutu.
Da tandu, u paese pò vede spessu Garkar guidà u so triciclu di motocicletta per aiutà i paisani circundanti in difficultà, a so gentilezza è l'entusiasmu movenu a ghjente intornu, i so amichi anu ancu unitu in questa azione.
Sottu a dirigenza di Garkar, a ghjente di u paese hà cuminciatu à amà è à aiutà l'altri, è l'ambiente di u paese sanu hè diventatu più armoniu, è Garkar divintò u "prince triciclu" di u paese. Ma Garkar sempre mantene l'umiltà è u prufilu bassu, sempre aderisce à l'entusiasmu di u core, insiste è piace u prucessu di aiutà l'altri.
Tempu di post: Dec-30-2023