A Storia di e Biciclette Elettriche

1.1950, 1960, 1980: Piccioni volanti chinesi

In a storia di e biciclette, un nodu interessante hè l'invenzione di u piccione volante. Ancu s'ellu s'assumiglia à e biciclette di crociera à l'esteru in quellu tempu, era inespettatamente populari in Cina è era l'unicu modu di trasportu appruvatu da a ghjente cumuna in quellu tempu.

Biciclette, machini di cuciri è orologi eranu i simboli di u successu di i Cinesi in quellu tempu. Sì pussede tutti i trè, significava chì era una persona ricca è gustosa. Cù l'aghjunzione di l'ecunumia pianificata in quellu tempu, era impussibile di avè questi. faciuli. In l'anni 1960 è 1970, u logu di piccione volante hè diventatu a bicicletta più famosa di u pianeta. In u 1986, più di 3 milioni di biciclette sò stati venduti.

2. 1950s, 1960s, 1970s: cruisers nordamericani è vitture di corsa

Cruisers e biciclette da corsa sò i stili di bicicletta più populari in l'America di u Nordu. E biciclette di cruciera sò populari trà i ciclisti amatoriali, a mosca morta di denti fissi, chì hà freni azionati da pedali, solu una ratio, è pneumatici pneumatici, populari per a durabilità è cunfortu è robustezza.

新闻8

3. L'invenzione di u BMX in l'anni 1970

Per un bellu pezzu, e biciclette parevanu listessi, finu à chì BMX hè stata inventata in California in l'anni 1970. Questi roti varienu in grandezza da 16 inch à 24 inch è sò populari cù l'adulescenti. À quellu tempu, l'intruduzioni di e vitture di corsa bmx nantu à a strada in l'Olanda hà datu nascita à u documentale "On Any Sunday". U filmu attribuisce u successu di BMX à u boom di a motocicletta di l'anni 1970 è a popularità di BMX cum'è sport piuttostu cà solu un hobby.

4. L'invenzione di a bicicletta di muntagna in l'anni 1970

Un'altra invenzione di California era a bicicletta di muntagna, chì prima apparsu in l'anni 1970, ma ùn hè micca prodotta in massa finu à u 1981. Hè stata inventata per a cavallu fora di strada o di strada dura. A bicicletta di muntagna hè stata un successu immediatu, è a manera chì i bicicletta di muntagna sò stati guidati hà incuraghjitu e cità à fà un nome per elli, incuragendu l'abitanti di a cità à scappà di u so ambiente è ispiratu altri sporti estremi. E biciclette di muntagna anu una pusizioni più dritta è una sospensione megliu davanti è posteriore.

5. Anni 1970-1990 : U Mercatu Europeu di a Bicicletta

In l'anni 1970, cum'è e biciclette recreative sò diventate più populari, e biciclette ligere chì pesanu menu di 30 liri cuminciaru à diventà i principali mudelli di vendita in u mercatu, è gradualmente sò ancu usati per a corsa.

U fabricatore svedese Itera hà creatu una bicicletta fatta interamente di plastica, è ancu s'è a vendita hè disgraziata, rapprisenta una tendenza di pensamentu. Invece, u mercatu di u ciclismu di u Regnu Unitu hà cambiatu da e biciclette di strada à e biciclette di muntagna all-terrain, chì sò più populari per via di a so versatilità. In u 1990, i cruisers cù pesu eranu tutti, ma estinti.

新闻9

6. Da l'anni 1990 à u principiu di u XXI seculu : u sviluppu di e biciclette elettriche

A cuntrariu di e biciclette cunvinziunali, a storia di e vere biciclette elettriche aghjunghjenu solu 40 anni. Nta l'ultimi anni, l'assistenza elettrica hà guadagnatu pupularità per via di i so prezzi in calata è a dispunibilità crescente. Yamaha hà custruitu unu di i primi prototipi in u 1989, è questu prototipu pareva assai simili à una bicicletta elettrica muderna.

U cuntrollu di l'energia è i sensori di torque utilizati in e-bikes sò stati sviluppati in l'anni 1990, è Vector Service Limited hà creatu è vindutu a prima e-bike chjamata Zike in 1992. Hà una bateria nichrome integrata in u quadru è un motor magnet 850g. In ogni casu, a vendita era assai dismal per ragioni chì ùn sò micca chjaru, forsi perchè eranu troppu caru per pruduce.

Diciottu, l'emergenza è a tendenza crescente di e biciclette elettriche muderne

In u 2001, e biciclette elettriche assistite sò diventate populari è anu ancu alcuni altri nomi, cum'è e biciclette assistite à pedale, biciclette di putenza è biciclette assistite. A moto elettrica (e-motorbike) si riferisce specificamente à u mudellu cù una vitezza di più di 80 km / h.

In u 2007, e-bikes eranu pensati per custituiscenu da 10 à 20 per centu di u mercatu, è avà custituiscenu circa 30 per centu. Una unità di assistenza elettrica tipica hà una bateria recargable per 8 ore d'utilizazione, cù una distanza media di guida di 25-40 km nantu à una sola bateria è una vitezza di 36 km / h. In i paesi stranieri, i ciclomotori elettrici sò ancu classificati in regulamenti, è ogni classificazione determina cumu l'utilizate è s'ellu avete bisognu di una licenza di guida.

新闻11

7.a popularità di e biciclette elettriche muderni

L'usu di e-bikes hà crisciutu rapidamente da u 1998. Sicondu l'Associazione China Bicycle, a Cina hè u più grande pruduttore di e biciclette elettriche in u mondu. In u 2004, a Cina hà vindutu più di 7,5 milioni di biciclette elettriche in u mondu, radduppiendu da l'annu precedente.

Più di 210 milioni di biciclette elettriche sò aduprate in Cina ogni ghjornu, è si dice chì aumenterà à 400 milioni in i prossimi 10 anni. In Europa, più di 700 000 e-bikes sò stati venduti in u 2010, una cifra chì hè ghjunta à 2 milioni in 2016. Avà, l'UE hà impostu una tarifa protettiva di 79,3% à l'impurtazioni cinesi di e biciclette elettriche per prutege i pruduttori di l'UE chì utilizanu l'Europa cum'è a so. mercatu principale.


Tempu di Postu: Apr-16-2022