Huaihai Global vi invita à participà à a 128th Fair Canton Online

Siccomu a situazione pandemica glubale resta cumplicata, u 128u Cantonu si terrà da u 15 à u 24 d'ottobre per 10 ghjorni, secondu u mudellu di a Fiera di Cantone di Primavera.Huaihai vi scuntrà di novu in linea per celebrà u grande avvenimentu.

A Fiera di Canton hà una storia di 50 anni è hè un avvenimentu cummerciale internaziunale cumpletu cù a più longa storia, a più grande scala, a varietà di mostra più cumpleta, a più grande presenza di cumpratori, è u più grande fatturatu cummerciale in Cina.Basatu nantu à a prima Fiera in linea, a Fiera di Canton Primavera Autunno 2020 s'impegna à esse più simulata, più intelligente, più umana è più còmuda.L'esposizione virtuale è u live streaming sò aduttati per aiutà l'imprese à spiegà u mercatu internaziunale diversificatu.

Cum'è l'impresa di mudelli di mini veiculi glubale, Huaihai Holding Group hà participatu à a Fiera di Canton per 13 anni consecutivi dapoi u 2007. S'appoghjanu nantu à a so reputazione è l'influenza di a marca accumulata annantu à l'anni, Huaihai Global hè diventatu un pilastru ben meritatu di l'industria mundiale di mini veiculi. .Quist'annu assisteremu à a Fiera cù prudutti selezziunati da tutte e serie.Prudutti di qualità, visualizazione meravigliosa è serviziu presentatu, tutti questi sò dispunibili in u showroom in linea di Huaihai Holding Group.

Indirizzu: https://ex.cantonfair.org.cn/pc/zh/exhibitor/4ab00000-005f-5254-5c81-08d7ed7a6f78

微信微信

新闻邀请函竖版1


Tempu di pubblicazione: 14 ottobre 2020