2019 Huaihai Global Memorabilia

5e4a136dd8048
In 2019, Huaihai Holding Group hà stabilitu è ​​implementatu una strategia di sviluppu "High Quality, Lithiumization, Globalization".In 2019, a strategia di globalizazione di Huaihai Holding Group hà fattu un passu solidu.

01. Alibaba Website di Huaihai Fully Upgraded

5e4a135723968

L'aghjurnamentu di a Stazione Globale Huaihai Alibaba, in particulare l'aghjurnamentu cumpletu di a visualizazione panoramica di u produttu è di i servizii di a catena di fornitura transfrontaliera, risponde cumplettamente à i bisogni di i clienti d'oltremare per e transazzioni in linea, è hà accurtatu a distanza cù i cumpratori in u mondu.

02. Huaihai JV Company in India Set Sail

5e4a1463801b6

U ramu indianu hè statu stabilitu in l'estiu di 2019. Huaihai Global hà da travaglià dura per prumove l'integrazione di "globalization" è "localization", intruduce e so propiu risorse vantaghji è eserciteghja a so efficacità, è travaglià inseme cù i partenarii per ottene un benefiziu mutuale.

03. Prughjettu di fabbrica di u Pakistan cumpletamente Lanciatu

5e4a1489be829

U Team di Prughjettu di Localizazione Globale di Huaihai si stalla in a fabbrica pakistana è hà iniziatu ufficialmente a basa di produzzione internaziunale.U prugettu hè di rinfurzà a cumpetitività di a marca attraversu l'operazioni localizzate è l'avanzamentu di u serviziu, è prumove ancu u sviluppu di tutta a catena industriale.

04. Huaihai EV First Show in Canton Fair

5e4a149168b77

Huaihai Global hà participatu à a 125th è 126th China Import and Export Fair, cù una gamma completa di prudutti, è hà guadagnatu u favore di i clienti d'oltremare.I cabine all'apertu sò stati apposta per organizà un avvenimentu di lanciu globale per Hoann New Energy Automobiles -VN2 & EK.

05. Huaihai Global Participated in EICMA

5e4a178c2c373

Huaihai, cum'è un capu in l'industria di i mini-vehicles, hà purtatu i so diversi prudutti stella è e tecnulugia di energia di core à a 77th EICMA in Milanu, dimustrendu una capacità cumpleta in R&D, pruduzzione, prudutti è serviziu, è vincendu i rispetti da l'espositori è i visitatori mundiali. .

06. Cumpagnia cumuna di l'India hà fattu u lanciu di u novu pruduttu

5e4a1772ef9ec

U 31 di lugliu di u 2019, u novu avvenimentu di lanciamentu di u produttu di Huaihai Joint Venture Company hè statu inauguratu in l'Hotel New Delhi.Huaihai Global hà spartutu l'ultimi successi di a strategia di sviluppu di lithium-ionization è internaziunale di u Gruppu cù u mondu, è hà liberatu una quantità di novi prudutti chì incorporanu l'ultime tecnulugia.

07. L'Ambasciadore Etiopiu in China Visited Huaihai

5e4a176910b38

U 16 di nuvembre di u 2019, u Signore Teshome Toga, Ambasciatore Straordinariu è Plenipotenziariu di a Republica Federale Democràtica d'Etiopia in Cina, hà visitatu u Huaihai Holding Group per investigà l'opportunità di cooperazione.I scambii stretti trà i dui lati anu apertu a porta à u sviluppu cumuni è u benefiziu mutuale.

08. Spurtatu à i paesi europei è americani

5e4a17596abc4

Huaihai Global capisce a tendenza di u sviluppu di a nova ecunumia energetica di u mondu, è hà liberatu una quantità di novi prudutti alimentati da un sistema di batterie di lithium, cum'è minibus elettrici, dui roti elettrici d'alta velocità, scooters elettrici, è veiculi di logistica elettrica per a consegna di alimenti, chì sò spurtati à i paesi europei è americani, hà allargatu assai l'influenza è a parte di u mercatu di a marca Huaihai.

09. Prima lottu di Huaihai EV Delivered from Xuzhou

5e4a174a7ec7d

Huaihai Global hà finitu a prima esportazione di veiculi d'energia nova.Stu ordine d'esportazione cù u cliente Uzbekistan micca solu marca un passu solidu per Huaihai New Energy Vehicles in i mercati d'oltremare, ma mostra ancu u putenziale è a speranza di l'Automobiles elettriche "Made in China".

10. Actively Expanding Import Business

5e4a17383fcf0

Mentre espansione è rinfurzà ancu a scala di i mini veiculi, l'affari di l'automobile globale è i prughjetti d'oltremare di basi di produzzione CKD, Huaihai Global integra in modu efficace e risorse, innuva i modi di cummerciale è espansione l'affari d'importazione di prudutti di cunsumu cumpresi frutti di mare, frutti è vinu rossu d'oltremare. urighjini per custruisce un ecosistema di valore simbioticu chì ghjunghje i scopi di una strategia di sviluppu internaziunale.

11. U Cumitatu di Marketing 2020 Grandly Held

5e4a14b9027af

Per incuragisce è sustene i partenarii di Huaihai Global per espansione è rinfurzà a cota di mercatu, Huaihai Global hà emessu pulitiche cummerciale di l'esportazione auto à i partenarii di u mondu in u Summit di Marketing 2020 di Huaihai Holding Group, cumprese principalmente a pulitica di vendita, a custruzione di a rete è a pulitica di gestione, a prumuzione di sviluppu di marca. pulitica è pulitica di serviziu dopu a vendita.

12. Prudutti esportati in 86 Paesi è Regioni

5e4a14c2f0b7e

Huaihai Global lancia prudutti pratichi, durable è faciuli d'utilizà secondu e richieste attuali di diversi mercati, è diversi gruppi di utilizatori.Attualmente, hà stabilitu una reta cumpleta di vendita è serviziu in 86 paesi è regioni di u mondu, è hè statu ricunnisciutu è elogiatu da i clienti d'oltremare.


Tempu di post: Feb-17-2020