I Scooters Elettrichi Off-Road valenu a pena cumprà?

Impiccatu in a vostra casa è si annoia ?Fà l'autoisolamentu portarà solu à risultati più negativi cum'è a solitude è a depressione, allora perchè stà in a vostra casa quandu pudete andà fora luntanu da l'altri populi?Questa pandemia ùn sarà micca finita prestu, dunque, se continuate à stà in casa, hè probabile chì perdessi a motivazione è puderebbe probabilmente malati.

Ci hè parechje manere di gode di l'aria aperta senza mette in cuntattu cù altre persone.Pudete andà in caminata, pesca, è ancu à cavallu in un scooter off-road.Sona interessante?Cuntinuà a lettura.

Cosa hè un Scooter Off Road?

I scooters off road sò diventati sempre più populari per i zitelli è adulti.Sò investimenti intelligenti per e persone chì piacenu l'avventura.Questi veiculi di mobilità sò adattati per terreni accidentati è superfici cum'è strade di terra, parchi, è ancu inclinazioni.

I scooters all-terrain sò cuncepiti specificamente per l'usu in scooting urbanu è rurale.Di solitu anu pneumatici più grossi è più grossi cumparatu cù i scooters kick ordinali.Sò ancu più durable cù frames più robusti è più pesanti, utilizanu pneumatici all-terrain, è sò solidi d'acciaio o d'aluminiu.I scooters fora di strada anu una grande trazione cumparatu cù quelli calci urbani.

I migliori Scooters Off-Road

Osprey Dirt Scooter

滑板车a

L'Osprey Dirt Scooter cù pneumatici pneumatici per tutti i terreni off-road hà tutte e caratteristiche necessarie per una guida off-road estrema.Stu mudellu porta i scooters stunt freestyle cavalcate fora di strada à u prossimu livellu.Vantendu una custruzzione solida, l'Osprey Dirt hè adattatu per i zitelli da 12 à l'adulti è hè statu spintu à i so limiti nantu à una di e principali piste di terra di u Regnu Unitu da dui di i migliori Osprey Team Riders è hè stata data 5 stelle in tutti i punti.

U scooter hè dotatu di pneumatici gonfiabili da 8 "x 2" di aderenza massima è anti-skid, cù un tappu à vite è cumpatibilità di a pompa di valvola Schrader.Gomma altamente durable cù battistrada spessa (3/32″ à 5/32″) perfetta per manighjà cun fiducia in superfici off-road è terreni irregolari.

Havi una capacità massima di 220 lbs (90kgs) di pesu di u cavaliere, cù una superficia di cinta grossa, ad alta aderenza, per un equilibriu massimizatu, un cuntrollu di i pede, è a sicurezza durante a cavalcata è a manuvra à velocità.Hè dotatu di una putenza di frenu altamente durable è efficiente, ancu in terreni accidentati, cù un design classicu di frenu di parafango in acciaio inox chì offre una prevenzione parziale di sporcizia è spruzzi di fangu.

I manubri sò forti è robusti cù impugnature di bar ad alta trazione è antiscivolo appiccicate cù serrature di grip per un cuntrollu di guida superiore è l'assorbimentu di l'impattu nantu à e piste è fora di strada.I mozzi sò fatti di aluminiu CNC altamente durable è ultra-leggeru per una rotazione è una manuvra rapida di a rotella, mentre chì offre a massima sicurezza è cuntrollu di u pilotu.

Huai Hai Off Road Scooter

joyor G serise

A cuntrariu di l'altri mudelli chì aghju cupertu in questu articulu, stu scooter off-road hè plegable

A serie R hè u megliu esempiu di un scooter kick di terra è hè una di e marche principali in tutti i terreni 2-roti.Hè un scooter d'alta prestazione custruitu per salti in altu, strade di terra, è percorsi erbacei.A serie R ùn compromette mai a durabilità, a prestazione o u stilu chì avete bisognu per spiegà u mondu adrenalina di freestyle, scootering all-terrain.

Dotatu di pneumatici d'aria di 10 pollici di larghezza, tubi d'alta pressione è pneumatici cù mudelli di peddi persunalizati, u scooter di terra di a serie R hè ugualmente in casa nantu à i salti di terra cum'è nantu à u pavimentu.È u so limitu di capacità di 120 kg significa chì i cavalieri grandi è chjuchi ponu spiegà percorsi è amparà à guidà cum'è un prufessore di freestyle.In cerca di un design di scooter d'alta qualità, forte è sicuru per guidà nantu à tutte e superfici, ùn cercate più di u scooter di terra serie R.

A solida custruzzione di u scooter off-road per adulti è adolescenti di a serie R piglia a durabilità è a longevità chì pudete aspittà da a custruzzione è u spinge à novi alture.Parlemu di manubri di riser di barra cù impugnature cure-comfort, piattaforma extra-larga, è più.

U robustu deck d'aluminiu hè abbastanza largu per sustene grandi cavalieri chjuchi è grandi.Ancu u frenu posteriore - custruitu da acciau solidu - hè quasi indistruttibile, capace di piglià punizioni mentre furnisce una forza di frenata sempre affidabile in e cundizioni più spietate di fora di strada.U so sistema di frenu idraulicu superiore assicura chì u scooter di terra seria R pò fermà facilmente è in modu affidabile nantu à u pavimentu bagnatu è in u fangu.

Pulse Performance Products DX1 Freestyle

滑板车b

U Pulse Performance pò micca esse una grande marca, ma u DX1 Freestyle hè di turnà a testa trà i dilettanti di equitazione off-road.

U DX1 All-Terrain Scooter hè pensatu per i piloti di scooter di tutte l'età, abilità è livelli.A custruzzione pesante è i pneumatici oversize 8″, pieni d'aria, gestiscenu l'impatti di a cavalcata in strada o fora.A superficia di a cinta di aderenza di u Scooter All-Terrain Pulse Performance DX1 mantene i pedi di u cavaliere in modu sicuru in u locu mentre cavalcate nantu à qualsiasi superficia.Un deck d'aluminiu oversize permette parechje pusizioni di cavallu è un cuntrollu faciule in ogni mumentu.

A cosa bona di u Pulse Performance DX1 hè chì stu dispusitivu ùn hè micca solu per off-road, ma pò esse usatu ancu cum'è un viaghju di ghjornu.Sia chì andate à a scola, à u travagliu, o solu à esplorà, u Pulse Performance DX1 hè perfettu.

U ghjoculu hè dotatu di 8 inch di pneumatici knobby pieni d'aria cù cuscinetti ABEC-5 chì assorbanu i scossa è passanu sopra ostaculi.Sia chì viaghjate nantu à pavimenti lisci o strade rocciose, i pneumatici ponu cumbatte cù una durabilità sostenuta.

U quadru hè fattu di un quadru d'acciaio robustu è a piattaforma hè dotata di aluminiu rinforzatu trattatu termicamente.U ride hè pensatu per 8 anni è più vechji è pò purtà à 180 lbs (81kgs).

I Scooters Off Road sò boni per i trasporti quotidiani?

Questi scooters sò specificamente pensati per l'off-roading solu è ci sò ancu mudelli marcati cum'è "all-terrain".Tutti i scooters di terrenu ponu esse aduprati sia in scooting rurale sia urbanu.Avete sempre a scelta di quale di questi equipaghji vulete secondu u vostru scopu specificu è attività.

Cumu Mantene un Scooter Off Road?

Sè digià pussede un kick scooter, duvete avè cunnisciutu questu, ma se no, cuntinueghja a leghje.A cura di una corsa all-terrain hè abbastanza diversa da avè un scooter urbanu, soprattuttu quandu avete un scooter elettricu off road.

Cum'è parechje altre passeggiate, anu parti mobili cum'è roti è cuscinetti in T-bars chì necessitanu mantenimentu.Eccu cumu cura è mantene a vostra corsa all-terrain.

  • Mantene sempre u vostru scooter in tuttu u terrenu in casa, cum'è in u garage o in a vostra stanza.E diverse cundizioni climatichi puderanu accelerà l'usura di l'equipaggiu s'ellu hè espostu fora.
  • Verificate sempre i roti è i cuscinetti prima di usà, soprattuttu s'è vo site un usu pisanti.Un utilizatore pesante significa chì fate atterraggi d'impattu altu.I roti ponu esse rotti, cusì megliu cuntrolla ogni parte in muvimentu prima di usà di novu.
  • Verificate sempre per i bulloni è i dadi allentati.
  • Pulite u vostru scooter prima di un longu almacenamentu.Se ci hè fangu è terra, pulite cù l'acqua è asciugà.I scooters fora di strada sò sempre bagnati cù ogni tipu di terra è fangu, cusì assicuratevi di lavà bè dopu l'usu.
  • Sustituisci ogni parte non-conforming.L'usu di un scooter cù pezzi difettosi pò causà ferite.
  • Se tenete una corsa elettrica all-terrain, assicuratevi di seguità u manuale di mantenimentu.

Cunclusioni

Ancu s'è i scooters off road sò custruiti per un usu pesante, a cura è a manipulazione curretta sò sempre necessarie per allargà a so vita.Se valutate u vostru equipamentu è i vostri soldi, andate bè è rispunsevuli.Aghju vistu un saccu di persone chì saltavanu da e muntagne chì anu i so cavalcate rotte in pezzi perchè volenu ottene qualcosa chì ùn ponu micca piace à pruvà à saltà in una pendenza assai prufonda - u risultatu hè sempre un disastru;sia un ossu rottu o un scooter rottu.Cum'è l'esitatu, sti equipaghji sò classificati secondu u so usu.Se ne avete bisognu per u vostru viaghju di ogni ghjornu, allora ùn deve micca cumprà un off-road, ma invece avè un kick normale di 2 roti.

A cuntrariu di i scooters kicks normali, i prezzi di mudelli off-road sò diversi.Ci hè un pocu di prezzu è ci sò quattru volte più caru di u più prezzu.Ci hè parechje ragioni per quessa chì ci hè una grande diferenza in i so prezzi.Marca, qualità, disinni, culori, etc cuntribuitu à u fattore di prezzu.Sceglite solu ciò chì hè megliu per voi è ciò chì pudete permette.À a fine di u ghjornu, ùn vale a pena pagà per u vostru piacè!Ma sicuru, sè vo avete soldi extra, cumprà u mudellu è u disignu più durable hè suggeritu chì sti tipi di passeggiate sò pensati per durà.

Infine, quandu cumprate un viaghju off-road per i zitelli chì sò appena cuminciati à amparà à cavalcà, u prezzu è a qualità sò e duie cose chì duvete cunsiderà.Ci hè parechje scooters chì sò caru ma offrenu a listessa qualità cum'è altre marche chì sò più prezzu.A lettura di recensioni cum'è questu hè sempre un grande aiutu soprattuttu per i compratori per a prima volta.

 

 


Tempu di Post: 19-May-2022