Guida di Manutenzione di E-Scooter

Truvà un fastidiu per ghjunghje fin'à solu per risolve un prublema minore?Eccu ciò chì pudete fà.Quì sottu hè una lista di cunsiglii di mantenimentu induve pudete mantene megliu u vostru scooter è ancu fà un pocu di mani è pruvate à riparà u scooter stessu.

luyu-7

Cunnosce bè u vostru scooter

Prima, per esse capace di mantene u vostru e-scooter, avete bisognu di cunnosce bè u vostru scooter.Cum'è u so pruprietariu, duvete cunnosce megliu cà qualcunu.Quandu avete principiatu à sente chì qualcosa hè sbagliatu mentre cavalcate, pigliate i passi necessarii per investigà più è risolve u prublema.Cum'è qualsiasi altru veiculu, i vostri e-scooters anu bisognu di mantene regularmente per esse funziunate bè.

Corsi di pavimentu

Comu sapete, e-scooters sò permessi nantu à i chjassi è i camini in bicicletta.Sicondu u chjassu, andendu in bicicletta nantu à camini irregolari o rocciosi puderia strainà u vostru e-scooter, facennu chì u so cumpunente chjave per esse liberatu;questu hè induve u mantenimentu vene.

Inoltre, duvete ancu astentà di utilizà i vostri scooters in i ghjorni piovosi è i pavimenti umidi, ancu s'ellu u scooter hè a prova di splash, postu chì a superficia umida pò esse slippery per un veiculu à duie rote.Per esempiu, mentre cavalcate nantu à i ghjorni di pioggia / superfici umide, u vostru e-scooter puderia esse propensu à skid, chì puderia mette in periculu a sicurità di voi è di i pedestrian. a vita di u pruduttu è rinfurzà u sensu di usu.Ranger Serise cun assorbimentu di scossa patentatu, pò riduce i danni à i cumpunenti causati da a vibrazione di a strada.

luyu-15

 

Pneumatici

Un prublema cumuni cù e-scooters sò i so pneumatici.A maiò parte di i pneumatici di scooter elettrici deve esse cambiatu dopu à circa un annu.Hè ricumandemu di cambià i pneumatici, s'ellu sò usurati, perchè ùn puderia micca passà per strade umide è hà un risicu più altu di puntura.Per allargà a vita di u vostru pneumaticu, pruvate sempre à pompà u pneumaticu à a so pressione specifica / cunsigliata (NON a pressione massima di i pneumatici).Se a pressione di i pneumatici hè troppu alta, menu di u pneumaticu tocca a terra.Se a pressione di i pneumatici hè troppu bassu, troppu di a superficia di u pneumaticu tocca a terra, chì aumenta l'attrito trà a strada è u pneumaticu.In u risultatu, ùn solu i vostri pneumatici sguassate prematuremente, ma ancu puderanu surriscaldà.Dunque, mantene a vostra pneumatica à a pressione cunsigliata. Per Ranger Serise, tI pneumatici run-flat di grande dimensione da 10 pollici non pneumatici cù a tecnulugia di assorbimentu di scossa interna in nido d'ape rende a vostra corsa assai più liscia è più stabile, ancu in terreni accidentati.

luyu-23

Batteria

U caricatore di un e-scooter hà generalmente un indicatore luminoso.Per a maiò parte di i caricatori, a luce rossa indica chì u scooter hè carica mentre chì a luce verde indica chì hè cumplettamente carica.Dunque, s'ellu ùn ci hè micca luce o culori diffirenti, hè più prubabile chì u caricatore hè spoiled.Prima di panicu, saria sàviu di dà à u fornitore una chjama per sapè di più.

In quantu à e batterie, hè cunsigliatu di carricà spessu.Ancu quandu ùn avete micca aduprà u scooter ogni ghjornu, fate l'abitudine di carricà ogni 3 mesi per impediscenu di degenerazione.In ogni casu, ùn site micca di carricà a bateria per troppu longu perchè pò causà danni.Infine, sapete chì a bateria hè vechja quandu ùn hè micca capace di mantene una carica sana per ore più longu.Questu hè quandu avete bisognu di cunsiderà rimpiazzà.

Freni

Ci hè bisognu di tuning regularmente di i freni di i vostri scooter è di rimpiazzamentu di i pasticci di frenu per assicurà a vostra sicurezza mentre guidate u scooter.Questu hè perchè, i pasticci di frenu s'useranu dopu un periudu di tempu è necessitanu aghjustamenti per funziunà in modu efficace.

Per esempiu, quandu u frenu di u vostru scooter ùn funziona micca bè, pudete piglià un ochju à i pasticci di frenu / i scarpi di frenu, è ancu verificà a tensione di u cable di frenu.I pasticci di frenu si usuranu dopu un periudu di usu è necessitanu aghjustamenti o rimpiazzamenti per assicurà chì travaglianu sempre in modu efficace.Se ùn ci hè micca prublema cù i pasticci di frenu / i sacchetti di frenu, pruvate à stringhje i cavi di frenu.Inoltre, pudete ancu fà certi cuntrolli ogni ghjornu per ùn assicuratevi chì i rimi è i dischi di i vostri freni sò puliti è lubricate u puntu di pivot di frenu quandu hè necessariu.Sè tuttu u restu fallenu, pudete abbandunà una chjama à 6538 2816. Pruvaremu di vede s'ellu simu capaci di aiutà.

Cuscinetti

Per l'e-scooter, ci hè bisognu di u serviziu è di pulizziari i cuscinetti dopu l'utilizanu per un periudu di tempu, perchè pò esse a terra è a polvera accumulate mentre cavalcate.Hè cunsigliatu d'utilizà un solvente di pulizia per caccià a terra è u grassu nantu à i cuscinetti è lasciate seccu prima di spraying novu grassu in u cuscinettu.

Pulizia di scooter

Quandu sguassate u vostru scooter, per piacè astennete da "duccia" u vostru e-scooter, soprattuttu quandu pulite e zone vicinu à u mutore, u mutore è a batteria.Sti parti di solitu ùn vanu bè cù l'acqua.

Per pulizziari u vostru scooter, pudete prima spolverate tutte e parti esposte cù un pannu seccu è lisu prima di pulizziari cù un pannu imbevutu di detergente - un detergente regulare utilizatu per lavà u vostru pannu farà.Pudete ancu sguassate u sediu cù salviette di disinfezione è, in seguitu, asciugà.Dopu avè pulitu u vostru scooter, vi ricumandemu di copre u vostru scooter per prevene l'accumulazione di polvera.

U sediu

Se u vostru scooter vene cun un sediu, assicuratevi sempre chì sò attaccati in modu sicuru prima di cavalcà.Ùn vuleriate micca chì u sediu si alluntassi mentre cavalcate, nò ?Per ragioni di sicurezza, hè cunsigliatu di dà à u vostru sediu di scooter un mutivu fermu prima di usà per assicurà chì hè attaccatu bè.

Parcu à l'ombra

Hè cunsigliatu di parcheghja u vostru e-scooter à l'ombra per evità l'esposizione à a temperatura estrema (caldo / friddu) è a pioggia.Questu prutege u vostru scooter da a polvera, l'umidità è a luce di u sole chì minimizza i danni di u vostru scooter.Inoltre, a maiò parte di u scooter electricu usa a batteria Li-ion, chì ùn funziona micca bè sottu à l'ambienti à alta temperatura.Quandu hè esposta à una temperatura estrema, a vita di a vostra batteria Li-ion pò esse accurtata.Se ùn avete micca scelta, pudete pruvà à copre cù una copertura riflettente.

 

 


Tempu di Postu: Dec-16-2021