Cumu misurà a vostra bicicletta: una guida rapida per truvà a vostra taglia

Quandu sceglite una nova bicicletta, l'adattamentu di a bicicletta hè senza dubbitu a considerazione più impurtante.Se a bicicletta hè troppu chjuca, vi sentite aggradèvule è incapaci di stretchjà.S'ellu hè troppu grande, ancu ghjunghje à u manubriu pò esse sfida.

 

Ancu s'è u ciclismu hè un sportu sanu, ci sò ancu parechji periculi potenziali per a sicurità, cum'è scegliendu a taglia sbagliata di a bicicletta è ferite per un bellu pezzu.Eppuru, a maiò parte di i cunsumatori ùn anu micca bisognu di sperti di buttreghi per aiutà à sceglie a taglia ghjusta di bicicletta quandu compranu una nova vittura.Se ùn sapete micca abbastanza nantu à a nova vittura chì vulete cumprà, ùn site micca solu, perchè hè u casu cù a maiò parte di a ghjente, è assai persone sò riluttanti à cumprà una nova vittura in linea perchè ùn ponu micca pruvà. persona.

 Prima di cumprà una bicicletta, avete bisognu di misurà qualchi dati di dimensione di u corpu.E dimensioni di a bicicletta sò basate nantu à l'altezza è a custruzzione di una persona, micca u pesu.Vulete sapè a vostra altezza, l'altitudine di span, a lunghezza di u torsu è a lunghezza di u bracciu - i principii.Assicuratevi di caccià i vostri scarpi prima di piglià sti misurazioni.Cù l'aiutu di un bon ciclista è una cinta metru suave, u prucessu di misurazione hè più faciule.

In questa guida rapida, vi guideremu cumu misurà per pudè cumprà in linea cun fiducia.

Principii di scelta di taglia di bicicletta

        Mentre chì parechje biciclette venenu in dimensioni familiari cum'è S, M, L o XL, certi ùn sò micca.Queste biciclette sò offerte in pollici o centimetri cum'è unità di dimensione (per esempiu, 18 inch o 58 centimeters).

 A dimensione di u quadru si riferisce à a lunghezza di u tubu riser di u quadru.Ci hè dui metudi di sta misurazione.

 "CT" misura a lunghezza da u centru di u pedale inferiore BB à a fine di u riser di quadru.

 "CC" misura a distanza verticale da u centru di u pedale inferiore BB à u centru di u tubu superiore di u quadru.

       Attualmente ùn ci hè micca un standard di l'industria per a cullizzioni di dimensioni di bicicletta o adattazione di i ciclisti, è a maiò parte di e marche misuranu e dimensioni di e biciclette un pocu sfarente.E donne è i zitelli (in particulare i zitelli) anu braccia più corta è gambe più longu chì i ciclisti maschili.Questu significa chì a so adattazione nantu à e biciclette hè un pocu sfarente, in particulare in e biciclette di strada.Una regula simplice per i cavalieri femini è i zitelli hè chì si sò strappati trà duie dimensioni di bicicletta, sceglite u più chjucu.E biciclette più chjuche sò più faciuli di cuntrullà, è l'altezza di u sediu pò esse facilmente aumentata.

        Tuttavia, ogni marca di bicicletta duveria offre alcune specifiche basate nantu à e so misurazioni.Per truvà un graficu di taglia, verificate u situ web di a marca per u so standard preferitu.

 Cumu misurà a dimensione di a vostra bicicletta

Ùn importa micca u tipu di bicicletta chì vulete, fate attenzione à sceglie a dimensione di u quadru ghjustu per u vostru corpu.Questu hè impurtante, micca solu da un fattore di cunfortu, ma ancu da un puntu di vista di sicurità.In termini simplici, per i principianti, tuttu ciò chì avete bisognu hè una misura di cinta morbida per misurà a vostra bicicletta.Queste misure vi aiuterà à truvà una dimensione di quadru chì travaglia per voi.

 Se vulete una taglia esatta chì vi cunvene, duvete andà prima à a vostra buttrega di bicicletta lucali.

 Chì taglia aghju bisognu?

       Amparate à misurà una bicicletta hè a mità di u travagliu.Avete ancu bisognu di misurà trè metriche per truvà a taglia di bicicletta ghjusta per a vostra anatomia.

       Altezza: Questu hè un primu passu criticu.A maiò parte di i fabricatori anu carte di taglia di bicicletta chì mostranu a dimensione di a bicicletta per l'altezza di u cavaliere.L'altezza sola ùn guarantisci micca una misura perfetta, cusì ricumandemu di piglià ancu e duie misure seguenti.

       Lunghezza Inseam (Span Height): Stand cù i pedi à circa 6 inch (15 cm) di distanza, cum'è avete fattu quandu andate in bicicletta.Misura a lunghezza da u crotch à i sole di i pedi.Quandu aduprate stu metudu, hè più faciule d'avè qualcunu altru misura cun voi.Sè vo site solu, aduprate un libru di copertina rigida per aiutà à misurà: Purtate i scarpi di ciclismu è stà ghjustu contru à un muru;pusate a cavallu nantu à u libru è raddrizzate a spalle;Aduprate un lapis per marcà induve a spina di u libru scontra u muru.Allora, pudete alluntanassi da u muru è misurà a durata di a marca à u pianu.Per a precisione, assicuratevi di misurà parechje volte.

Altezza di u sediu ideale: Per un passaghju sicuru, avete bisognu di una certa distanza trà u to crotch è u tubu superiore (per biciclette di strada / pendolari / grava, circa trè dita larga).Per e biciclette da strada, u spaziu minimu cunsigliatu hè di 2 pollici (5 cm).

       Per e biciclette di muntagna, pudete uttene un spaziu extra cù almenu 4-5 inch (10-12,5 cm) di liberazione.Questu aiuta à evità ferite se avete bisognu di frenà di colpu o di saltà da u vostru sediu!

       Prima avete bisognu di determinà l'altezza di u sediu, s'ellu hè una bicicletta di strada, multiplicate a vostra lunghezza di l'inseam (altezza di span) per 0,67.Per i mountain bike, multiplicate l'inseam per 0,59.Un'altra misura, l'altitudine standing, serà ancu presa in contu per truvà a taglia curretta di a bicicletta - vede quì sottu.

Mudellu di bicicletta è taglia

      E biciclette di strada sò più difficiuli di l'altri biciclette à sceglie esattamente per adattà à a taglia è necessitanu più misurazioni per affinà a misura.In più di e statistiche di l'altitudine di u sediu, avete ancu bisognu di avè abbastanza longu horizontale - spessu referita cum'è "Reach" - a pusizione nantu à una bicicletta di strada chì i vostri pedi sò nantu à i pedali per permette di allungà avanti cunfortu.A bona nutizia hè chì s'è avete trovu u quadru ghjustu, pudete aghjustà i cumpunenti cum'è a pusizione di u sediu (da fronte à a parte posteriore) è a lunghezza di u troncu per un cunfortu ottimale di guida.

      Quandu avete un quadru chì ti piace, duvete ancu piglià à a vostra buttrega di bicicletta lucali.Quì, un meccanicu prufessiunale in a buttrega pò aiutà à fà alcuni aghjustamenti è rimpiazzà alcune parti chì ùn vi cunvene micca (per esempiu, stem, manubriu, seatpost, etc.).Intantu, l'altezza in piedi hè a cosa più impurtante quandu si dimensiona una bicicletta di muntagna o una bicicletta di trasportu.L'altezza stand-up di u rack di bicicletta, o a distanza da u centru di u tubu superiore à a terra, deve esse un pocu 2-5 inch menu di a vostra altezza di stride, secondu u tipu di bicicletta.L'amatori di MTB anu bisognu di 4-5 inch di spaziu, mentre chì e biciclette di strada è i trasportatori necessitanu solu circa 2 inch di clearance.

Cumu sceglie a bicicletta adatta per voi

     Diversi tipi di bicicletta anu i so vantaghji è svantaghji, ma ùn ci hè micca megliu o peghju.A bicicletta ghjusta hè quella chì truvate còmoda, funziunale è piacevule à guidà.

      A scelta di a bicicletta ghjusta hè una decisione persunale, cusì assicuratevi di fà i vostri travaglii è avè un budgetu realistu in mente.I prezzi di e bicicletta sò definitivamente aumentati in l'ultimi anni, aggravati da a popularità crescente di e biciclette durante a pandemia di Covid-19.

       A parte più dura di u prucessu hè di decide quale tipu di bicicletta per cumprà.Una volta chì avete identificatu u tipu di bicicletta chì si adatta à i vostri bisogni, hè ora di fucalizza nantu à e metriche chjave cum'è fit, funzione è cunfortu.

 

 


Tempu di Postu: Feb-15-2022