Huaihai "U so putere" 丨 Navigate un milione di miglia, Huaihai Global Beautiful Staff Naviga in Turchia!

Un annu dopu à l'entrata in a cumpagnia, cù a so persistenza è u travagliu duru, Liu Ju hè cresciutu da un novu in u cummerciu internaziunale à un capu d'affari chì pò viaghjà solu per visità luntanu da casa, micca solu per ottene una crescita persunale, ma ancu per cuntribuisce. "u so putere" nantu à a strada di "andà in mare" in Huaihai Global!微信图片_20230506075357

Liu Ju, un membru di u dipartimentu di l'affari di l'Africa di Huaihai Global, s'hè unitu à Huaihai Global in 2022. Hè graduatu da un prugramma di lingua chjuca è hà i so vantaghji innati, ma hà passatu assai tempu in l'uffiziu per capisce u mercatu è attraversà i clienti. , è ùn pò micca veramente cuntrullà i cambiamenti di u mercatu è i bisogni di i clienti.In l'era post-epidemica, hè inevitabbile di esce.Solu avvicinendu i clienti faccia à faccia pudemu capisce megliu i so bisogni, è a cumunicazione in linea ùn hè micca calda.Siccomu sapemu chì a strada hè ghjustu, tuttu ciò chì resta hè di pruvà u nostru megliu per andà.
In aprile, Liu Ju hè diventatu un membru pioniere di a squadra d'avanguardia di "andà à l'esteru" di Huaihai Global!
01 、 Rompe l'ostaculi è cavalcà l'onda finu à a Turchia!

Cum'è una donna, e difficultà ch'ella hà affruntatu quandu andò in un altru paese sò assai più grande di quelli chì anu affruntatu da l'omi.Prima di a partenza, a famiglia di Liu Ju è i capi di Huaihai Global eranu pieni di preoccupazioni per questa tour di studiu à l'esteru.

微信图片_2023042815441624

A diferenza di u tempu di più di 7 000 chilometri, a differenza di ora di 5 ore, u terrimotu di ferraghju, è l'agitazione in i paesi vicini ... ... eranu tutti ostaculi à u viaghju d'affari di Liu Ju.Tuttavia, per avè una cumunicazione in faccia è più sincera cù i nostri partenarii, Liu Ju hà risolutamente imbarcatu in u viaghju in Turchia.
02 、 Mostre d'oltremare, visite di fabbrica è visite à l'esteru sò di grande benefiziu!

A fine d'aprile, a 14ª Mostra Internazionale di Motocicletta, Bicicletta è Pezzi di Turchia (Istanbul) hè stata aperta cù successu in Istanbul Expo Center, Turchia.Liu Ju hà sappiutu ottene u cuntattu di prima manu cù mudelli caldi lucali è diverse marche in l'esposizione, cusì ch'ella puderia capisce megliu i bisogni di l'utilizatori è migliurà a nostra capiscitura di i prudutti.

未标题-1

Dopu à abbandunà a mostra, Liu Ju hà prestu prestu in u travagliu di visità i partenarii.Visità e linee di produzzione è i magazzini di i partenarii;sperimentà i prudutti lucali;cuntrollà u statutu di vendita di i distributori …… mentre capiscenu i bisogni di i partenarii è i cunsumatori di u mercatu in dettagliu attraversu a cumunicazione faccia à faccia.Dopu chì sta informazione di u mercatu sizzling hè stata alimentata à u domesticu in u tempu, i culleghi domestici anu rispostu rapidamente è cooperatu cù l'altri per furnisce una bona guaranzia per u cumpletu di i bisogni di u cliente.

微信图片_20230505082051
Va à u mercatu, cumunicà cù i venditori è l'utilizatori lucali, sente a so sperienza è i bisogni, è migliurà a qualità di i prudutti.Liu Ju hà scontru assai difficultà durante a so visita à i paesi stranieri, ma per via di u sustegnu di a credenza di Huaihai Global, hà sempre insistitu annantu à u "campu di battaglia" d'oltremare, superendu parechje difficultà è cumpiendu l'ordine di e dumande di i clienti unu per unu.
A visita di Liu Ju in Turchia ùn hè ancu finita, altri pionieri di Huaihai Global sò ancu in azione ...... 23, Huaihai International sustene tutti i pionieri à luttà à l'oltremare, è à u stessu tempu, travaglia in manu cù i partenarii d'oltremare per fà u prugressu è vince. - vince a cooperazione!


Tempu di post: May-09-2023