Huaihai Holding Group hà vintu u Premiu Annuale di Modellu di Alleviazione di a Povertà 2019

5e1ecc484caa3

Huaihai Holding Group hà vintu u 2019 Annual Poverty Alleviation Model Award in u 9th China Charity Festival tenutu in Beijing u 14th Jan.

5e1ecc938ec16

Stu festival hè cunsideratu cum'è l'avvenimentu di carità più influente, è hà attrattu una quantità di persone di benessiri publicu in i campi di l'affari, a pulitica, l'accademia, i media, a cultura è l'arti.Hè cunnisciutu chì China Charity Festival stabilitu in 2011, chì hè u primu festival chjamatu carità lanciata da i mass media inseme, per prumove u spiritu di benessiri publicu è favurizà l'attività di benessiri publicu.Dopu à a crescita di 8 anni, China Charity Festival hà pigliatu una parte impurtante per prumove u sviluppu di u benessiri publicu in Cina.

5e1eccae7a298

Dapoi u so stabilimentu per 43 anni, Huaihai face una grande cuntribuzione à u benessiri publicu.Hà sempre pigliatu u benessiri publicu cum'è a so missione è hà participatu à diverse attività di benessiri publicu, cum'è unisce à u sollievu di u terrimotu, facenu donazioni per e scole, serve per a pulitica "Agricultura, Area Rurale è Agricultori", etc. U voluminu cumulativu di donazione hà righjuntu 110 milioni di RMB.

5e1ed66041fe9

Huaihai Holding Group crede sempre chì "u valore suciale hè più impurtante di u valore corporativu", è piglia l'oneru di dà una manu.U "2019 Annual Poverty Alleviation Model Award" hè una nova tappa di u benessere publicu di Huaihai.Huaihai hà da cuntinuà à impegnà in u benessiri pùblicu è sparghje u putere pusitivu à a sucità, cusì purtendu più persone à preoccupassi è participà à u benessiri publicu.


Tempu di post: 15-Jan-2020