"Globalizazione + Localizazione" per rinfurzà a "Internazionalizazione" di Huaihai - Huaihai in India

L'India hè u più grande paese in l'Asia Meridionale cù una crescita economica stabile, una grande basa di pupulazione è un enorme putenziale di sviluppu di u mercatu.Attualmente, più di 50 partenarii indiani anu impurtatu scooter elettricu di 2 roti da Huaihai Global, trà i quali u periodu di cooperazione più longu cù Huaihai hè stata finu à 6 anni, chì hè a spina di u sviluppu di Huaihai Global in u mercatu indianu!

Hè infurmatu chì u Primu Ministru Modi hè statu impegnatu à prumove u sviluppu di 100% vai ilettricu è energia nova, è u guvernu India hà lanciatu una seria di FAME I & FAME II pulitiche favurevuli .Tuttavia, u guvernu indianu hà strettu l'impurtazione di electric 2 & 3. roti veiculi in ordine per prutege a pruduzzione lucale è manifattura.Huaihai Global hè attivamente in cerca di cumpagnie indiane lucali cù a forza di u fondu è a visione strategica luminosa per cooperà è prumove u sviluppu di l'affari stabilendu filiali - Cumpagnia KSL.

U mercatu indianu hè u mercatu di mudellu più impurtante per Huaihai Global in Asia Meridionale.Chì ùn solu permette à Huaihai Global di cooperà strettamente cù i partenarii cummerciale lucali, ma facilita ancu a prestazione di servizii cumpleti à i cunsumatori lucali. 

Cum'è tutti sapemu, e cundizioni stradali di l'India sò poveri, strette è causanu ingorghi di trafficu.Per quessa, a squadra di R&D di Huaihai hà aghjurnatu u sistema di assorbimentu di scossa è frenu di u scooter, facendu chì u scooter ùn hè micca solu un veiculu necessariu per i trasporti di a ghjente lucali, ma un megliu adattatu per e cundizioni stradali in India.

I cunsumatori lucali sò boni cummentarii nantu à a prestazione di qualità di i nostri scooters, sò capaci di viaghjà liberamente trà u trafficu, chì ùn solu risparmia manodopera è costu di benzina, ma risolve ancu u prublema di "difficultà à esce" in u periodu di bloccu duru COVID -9. .scooter elettricu sò diventatu una parte indispensabile di a famiglia lucale è ùn hè micca solu amatu da a so famiglia, ma ancu assai cunsigliatu da i so amichi per cumprà.

 

L'India hè unu di i paesi cù una industria di mostra altamente sviluppata in u mondu, è participà à esibizioni hè u modu più còmuda è più veloce per uttene agenti.À traversu anni di sperienza di mostra, u scooter Huaihai hè statu vindutu à 20,000 cità è paesi in 5 stati in India.U cumpagnu di u mercatu indianu di Huaihai hà ricevutu u premiu "Green Achiever 2022" da u guvernu lucale, chì hà rinforzatu assai l'influenza di a marca di Huaihai.

 

Nta l'ultimi anni, Huaihai Global hà introduttu è implementatu u mecanismu di partenarii di u cumerciu straneru è hà stabilitu successu una squadra di partenarii cù risultati notevuli.chì hè stata classificata u top 3 in u 2021 u travagliu annuale per un solu annu da a so custruzzione.In u futuru, Huaihai Global hà da piglià u mercatu indianu cum'è un mudellu, cuntinuà à prumove l'integrazione di "globalizazione è localizazione", è riunisce più energia potenziale per u scopu di sviluppu di "internazionalizazione" di Huaihai!


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022