Huaihai Scooter Elettricu 【LMQH】

Cumbinazione di lampade à risparmiu energeticu LED di u veiculu.Cunsumu d'energia ridutta da 50% è luminosità aumentata da 30%.

L'astri sò romantichi in tuttu u modu, senza teme di a longa notte lentamente.

Strumentu simplice, enfatiza solu a velocità è u statu di guida, cristalli liquidi di culore LCD.A visualizazione hè luminosa è faciule da leghje, cù icone di notificazione di l'infurmazioni basi, riducendu u cunsumu di energia di u screnu.
Portu di carica USB, cuncepimentu intimu di coperchio di polvere, vi aiutanu à caccià l'ansietà di a bateria di u telefuninu.Ganci nascosti, ùn rasate i gammi, appare solu quandu avete bisognu;U disignu di a copertura di serratura antifurtu rende u parcheghju più sicuru.

In u compartment di almacenamento frontale, ci sò posti per i telefuni mobili è e chjave, è sò facilmente accessibili.

Cunfigurazione intima di carrettu plegable multifunzionale multifunzionale, materiale d'acciaio inox, pò purtà merchenzie è pò esse usatu cum'è schienale.
340MM span allargatu, gammi longu pò ancu esse postu à vuluntà.Cuscini di sedia allungatu di lussu di 800 MM, gode di l'esperienza còmoda di duie persone à cavallu.

L'altezza di u sediu di 770 MM hè cuncepitu ergonomicamente, facendu più faciule per cuntrullà è cavalcà più còmode.

U disignu spaziale di circa 28L di secchiu di sedia pò facilmente risponde à i bisogni di almacenamentu in a vita di ogni ghjornu.Caschi, impermeabili, caricatori, etc. ponu esse installati per scopre un paisaghju più luntanu cù una attitudine più ligera.
LMQH hè dotatu di un putente mutore di hub di alta putenza di 12 pollici cù una putenza nominale finu à 3000W, chì pò emette continuamente energia cinetica crescente, aiutendu à perseguite u ventu è à guidà avanti.
Forchetta piatta integrata in lega d'aluminiu, aspettu altu, antiruggine.Migliurà a forza strutturale di u veiculu, un forte rendiment sismicu.
Equipatu di un abosrber idraulicu à livellu di motocicletta davanti è posteriore, pò alleviare in modu efficiente a turbulenza è dà un viaghju più liscia.
Freins à double disque intégrés de haute précision avant et arrière.Disque monobloc non abrasif, freinage stable et sans bruit.

Molding d'una sola pezza, precisione più altu, u discu ùn hè micca faciule da sbandisce, è ùn ci hè micca u rumore quandu cavalcate.

Disegnu di quadru di alta resistenza, prova di vibrazione di quadru 30w +, vi dà un sensu di sicurità chì ùn pò micca esse facilmente scuzzulate, è rende a vostra equitazione più stabile.

Tempu di post: Jul-15-2022