Huaihai Scooter Elettricu 【MINE】

Highlight LED pò salvà 30% energia cà a luce cumuni.L'illuminazione di l'illuminazione LED hè 50% più altu ch'è a luce cumuna.Conduzzione più sicura di notte.Illuminate u viaghju di casa

Strumentu LCD di grande schermu di alta precisione, visualizazione in tempu reale di velocità, putenza, chilometru è altre informazioni, ponu cuntrullà u statutu di u veiculu in tempu reale.

Portu di carica USB cù un designu di coperchiu a prova di polvera, chì vi aiuta à caccià l'ansietà di l'energia di a bateria di u telefuninu.

In u compartment di almacenamento frontale, ci sò posti per i telefuni mobili è e chjave, è sò facilmente accessibili.

U ganciu frontale permette di appiccà i vostri sacchetti quì.

Fronte ¢ 220mm Posteriore ¢ 180mm frenu à discu cù u sistema CBS chì pò frenà simultaneamente, affruntà rapidamente e emergenze.

370MM span allargatu puderia mette gammi cù longu longu.

Cuscino di sedia allungatu di lusso di 610 MM chì hè piacevule è còmode.

L'altezza di u sediu di 770 MM hè cuncepitu ergonomicamente, facendu più faciule per cuntrullà è cavalcà più còmode.

Assorbimentu di scossa à u livellu di a motocicletta, guida più liscia Assorbimentu idraulicu davanti è posteriore, allevia in modu efficace i colpi di terra chì maximizanu a prestazione di assorbimentu di scossa Guidate cun comodità ancu in torsioni

Scatola portatile di scambiu di batteria di lithium, Equipata cù una batteria di lithium 72V30A, pò esse rimpiazzata in 30 seconde, cù chilometru finu à 70 km.

Dotatu di un mutore di rota di 12 pollici à trasmissione diretta di alta putenza.putenza nominale finu à 2kW, chì pò emette continuamente energia crescente, Lasciate sente una sperienza di guida à alta velocità cum'è motocicletta.
 

Piastra di forchetta posteriore in lega, aspettu altu, antiruggine.Migliurà a forza di u scooter, un forte rendimentu anti-shock.


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022