U situ web localizatu d'oltremare di Huaihai Global hè statu lanciatu unu dopu à l'altru - Peru Website

秘鲁本土化网站

Recentemente, u situ web di localizazione di u mercatu globale di Huaihai Peru hè statu lanciatu, chì furnisce intuitivamente è chjaramente à l'utilizatori d'oltremare cù marca, produttu, canale è altre funzioni di visualizazione d'infurmazioni è di ricerca, chì ùn solu furnisce una pusizione impurtante per Huaihai per ottene sistematica è prufessiunale à l'oltremare. publicità , chì significa ancu chì Huaihai Global hà fattu un passu solidu nantu à a strada di publicità d'oltremare.

Nta l'ultimi anni, e relazioni ecunomiche è cummerciale trà Cina è Perù si sò sviluppati rapidamente.Dapoi a firma di l'Accordu di Cummerciu Liberu Cina-Peru, a Cina è u Peruviu anu implementatu tariffi zero in più di 90% di i so prudutti rispettivi in ​​quantu à u cummerciu di merchenzie.Cina è u Perù sò entrati in l'"era di tariffu zero" in manu.

Sutta l'influenza di stu grande ambiente, per prumove a strategia di sviluppu di a globalizazione è a disposizione globale di i prudutti, R&D è mercati, è rinfurzà ancu l'influenza di a marca è a cumpetitività core di i prudutti Huaihai oltremare, Huaihai Global hà acceleratu u so sviluppu di u mercatu. Mercatu peruvianu, è a so attività d'esportazione hà fiuritu, micca solu stabilitu una filiera lucale, ma ancu sviluppatu più di 10 venditori cunnisciuti, occupendu un postu in u mercatu lucale.

秘鲁1 秘鲁2 秘鲁3 秘鲁4

Cù u sviluppu di a pruduzzione agricula in u Perù è a rapida crescita di i servizii di consegna in casa di l'industria logistica, i tricicli di benzina sò diventati gradualmente un mezu di trasportu impurtante in u Perù.Piccula, ligera, versatile è forte capacità di trasportu.Ùn furnisce micca solu comodità per a ghjente lucali, ma diventa ancu a spina di u sviluppu ecunomicu di u Perù.U "Huaihai" chì pò esse vistu in ogni locu in i carrughji ùn hè micca solu un simbulu di u territoriu d'oltremare in espansione di Huaihai Global, ma ancu e manifestazioni più evidenti di a relazione di scambiu ecunomica sempre più stretta trà Huaihai è Perù.

秘鲁7 秘鲁8

Per risponde à i bisogni diversificati di i cunsumatori, Huaihai Global sustene a filusufìa cummerciale di u gruppu di i portafogli di prudutti di tutte e categurie è multi-categorie, è pianifica u layout di u mercatu da parechje dimensioni, ottenendu un avanzu storicu in l'esportazione di prudutti multi-categorie. Peru.

I partenarii di Huaihai Global in u mercatu peruvianu sò gradualmente cresciuti è crescenu in virtù di l'altu tassu di penetrazione di a marca Huaihai annantu à l'anni.Da u funziunamentu di una categuria unica à u funziunamentu multi-categoria, motocicletta elettrica, scooter elettricu, E-bikes di batterie di lithium, tricicli di carica di benzina, tricicli elettrici di passageri, ecc. micca solu rializà a multiplicazione di l'ingudu persunale, ma ancu mette a basa per Huaihai Global per scopre a strada di l'internazionalizazione in i mercati d'oltremare.

秘鲁6

In u futuru, Huaihai Global hà da cuntinuà à coglie l'uppurtunità di sviluppu, scopre i mercati internaziunali, espansione l'esportazioni di i prudutti, aduprà pienamente i siti web localizzati d'oltremare per integrà più funzioni, cuntinuà à migliurà e categurie di produttu cù u sviluppu di u mercatu, è ottene novi sviluppi in l'esportazioni d'oltremare!


Tempu di post: 28-jun-2022