Huaihai Moto Taxi 【Q2N】

Forma perfetta di copertina frontale, dotata di punti culminanti in stile Hawkeye.Disegnu staccabile di u capannone cù una tela durabile rivestita in PVC pò prutegge vi da u ventu è a pioggia, rende u vostru viaghju più còmode.
A tela d'alta resistenza rivestita di PVC cù una bona resistenza à a corrosione pò prutege da l'ultraviolet è a pioggia.
Pensativamente, un portabagagli di 970 * 740 * 75 mm hè equipatu per avè più spaziu per l'area di i passageri, cù una grande capacità di 100 kg, u passageru si sente più còmode quandu viaghja.
Utilizendu u mutore Zongshen 150 raffreddatu à l'aria, u sistema di lubrificazione, u sistema di trasmissione hè cumplettamente ottimizzatu, cù una vita più longa!Forte adattabilità à u cambiamentu climaticu è iniziu rapidu, risparmiu di carburante è durable, cunsumu mediu di carburante 4.L / 100km, riducendu u costu operativu di i cumpratori di vittura.
Un ventilatore elettronicu forzatu 10-inch 60W cù un altu voluminu d'aria è una alta velocità hè aghjuntu di novu.U disignu scientificu di a pala di u fanali aumenta in modu ragiunate a meccanica di l'ingegneria di una grande pressione di l'aria è u mutore hè completamente rinfriscatu durante a corsa, chì radduppia l'effettu di rinfrescante di u mutore è prutegge megliu u mutore.
Aduttemu 7 pezzi di molla di foglia di 60Si2MN cù una larghezza di 45 mm è un grossu di 6 mm, chì a so capacità portante hè più forte. A molla di foglia di tuttu u veiculu hè disposta più bassa, chì face u corpu più stabile è furnisce una stabilità megliu per a guida. L'assale posteriore di frenu meccanicu flottante cumpletu, cù un tubu d'assi 60 * 3.5 è un frenu Φ180, furnisce un fattore di sicurezza più altu.
Cisterna d'oliu: u cisterna d'oliu di grande volume 16L pò furnisce 400KM di chilometru una volta, evitendu senza oliu durante a guida.Protettore di u mutore: Fattu di 100% ABS per iniezione cù una bona forza, alta durabilità è vita di serviziu à longu andà.
Rota 400-12 ingrossata davanti è posteriore , hub d'acciaio resistente à l'usura è forte trazione , scambiu di trè roti l'una per l'altru , mantenimentu faciule è rimpiazzamentu.
Cuscini di schiuma d'alta densità integrata, u materiale PU hè più resistente à l'usura, più faciule da pulisce, morbidu è più còmode.
Doppiu sedili davanti sò pensati per prutege a privacy di i clienti, risponde à i bisogni diversificati di i clienti 3 passageri ponu pusà in ogni fila, cumpresu u cunduttore, Q2N pò max.tene 7 passageri una volta.
U sistema di direzzione di tippu di direzzione è l'interruttore di cumminazione di sinistra è di diritta facenu un cuntrollu simplice è còmode.U metru di cumminazione meccanica hè cuncisu, praticu è chjaru in un sguardu.

Tempu di post: 31-aug-2022