Huaihai Cargo Tricycle【Q7C】

I fari d'alta luminosità furniscenu una larga gamma di ambienti di illuminazione, chì ponu illuminà à circa 50 metri di distanza, assicurendu una visione di guida chjara di notte è una guida più sicura.
L'ammortizzatore di molla φ43 cunnessu unicu migliora assai l'effettu di l'ammortizzatore di tuttu u veiculu, è u cuscinettu di direzzione allargatu rende l'ammortizzatore frontale più sicuru è più faciule durante a guida.
U mutore "Zongshen" 200cc raffreddatu à acqua hà e caratteristiche di una forte adattabilità à u cambiamentu climaticu, un avviamentu rapidu è un mantenimentu bassu, chì riduce u costu di operazione.
U cisterna di carburante di grande capacità 15L pò durà finu à 300 km senza carica, evitendu u prublema di rifornimentu difficiule durante u viaghju di longa distanza.
Radiatore raffreddatu à acqua 410 * 210 mm, chì travaglia automaticamente à 65 ° C, cù un ventilatore nominale 60w φ220mm, equipatu di cisterna d'acqua ausiliaria 10L, megliu dissipazione di calore, pò migliurà efficacemente l'effettu di raffreddamentu, prutegge megliu u mutore, Soddisfendu i bisogni di i climi tropicali.
Filtru d'aria allargatu, presa d'aria più grande, filtrazione in trè fasi, filtru grossu-filtru spugna-filtru di carta, adattatu per a maiò parte di i scenarii d'usu, migliurà in modu efficace a purità di l'assunzione di u mutore.
Cargo di ingegneria 2000 * 1350 * 395mm, hà una forte capacità anti-deformazione, e pusizioni superiori è inferiori di i pannelli sò trattati in silenziu, è a guida ùn hà micca rumore.
Asse posteriore flottante integratu cù un tubu d'asse 70mm * 5mm più grossu, assi modulatu cù differenziale di alta è bassa velocità, più putente à bassa velocità.
7pcs 70 * 7mm 60Si2MN acciau foglia primavera, porta più bè.Aduprendu ammortizzatori è molle elicoidali, a freccia di vibrazione di l'asse posteriore hè ridutta quandu si passa nantu à strade accidentate per assicurà a stabilità di u veiculu.
Cuntrollu di direzzione di tippu di manicu, interruttore di cumminazione di sinistra è di diritta, cuntrollu simplice è convenientu, strumentu di cumminazione meccanica, simplice, praticu, chjaru à sguardu.

Tempu di Postu: Set-05-2022