RCEP: Un novu accordu cummerciale chì formarà l'ecunumia è a pulitica globale - Brookings Institution

U 15 di nuvembre di u 2020, 15 paesi - membri di l'Associazione di e Nazioni di l'Asia Sudorientale (ASEAN) è cinque partenarii regiunali - firmavanu u Partenariatu Economicu Cumpresu Regiunale (RCEP), probabilmente u più grande accordu di liberu scambiu in a storia.RCEP è l'Acordu Comprehensive è Progressiu per u Partenariatu Trans-Pacificu (CPTPP), chì hè cunclusu in 2018 è hè ancu duminatu da i membri di l'Asia Orientale.
RCEP cunnetta circa 30% di a ghjente è a pruduzzioni di u mondu è, in u cuntestu puliticu ghjustu, generà guadagni significativi.RCEP puderia aghjunghje $ 209 miliardi annu à i riti mundiali, è $ 500 miliardi à u cummerciu mundiale da u 2030.
i_src_479032133

Huaihai Global integra e risorse superiori di u gruppu, migliurà u rolu di supportu di a piattaforma di produttu per l'affari internaziunali, è mira à u mercatu internaziunale, custruisce un mudellu di sviluppu di mercatu multicanale in linea è offline, cuntinueghja à prumove a cooperazione cù i clienti strategichi, è rinforza l'internazionalizazione.A piattaforma di serviziu post-vendita espansione continuamente l'influenza internaziunale di a cumpagnia è a marca, è stabilisce u valore strategicu internaziunale di a marca Huaihai.

bc54371774a7592569d986e1a8e45f5

Huaihai hà sviluppatu modi di cuuperazione multi-stile cù i clienti è e marche di tuttu u mondu in termini di tecnulugia, capitale è vendita diretta.Per mezu di diversi mudelli di agenti cum'è l'agente di produttu, l'agente regiunale è l'agente esclusivu, hà stabilitu in più di 96 paesi è regioni in u mondu.Huaihai porta a megliu qualità "Made In China" à tuttu u mondu, furnisce soluzioni di viaghju per i cunsumatori glubale cù caratteristiche chinesi.

Mentre cuntinueghja à spiegà u mercatu internaziunale, Huaihai Global aderisce à u cuncettu di "Avantaghji cumplementari, cuuperazione è spartera".Per mezu di diversi modi, avemu stabilitu filiali d'oltremare in Cile, Perù, India, Pakistan è più di 20 uffizii d'oltremare.

046232ccc48a1efdb5dbcafaf3ceeb8

Huaihai aiuterà più paesi in u mondu à creà l'ecologia di viaghju verde, intelligente è còmuda, accelerà u sviluppu di l'innuvazione di a nova tecnulugia di l'energia è l'industrii cunnessi, è darà più cuntributi à custruisce un mondu pulitu è ​​bellu è custruisce una cumunità cun un futuru cumunu per l'umanità. .


Tempu di post: 17-novembre-2020