Huaihai Global Cargo Tricycle【T2】

U display di l'instrumentu LED di grande schermu di culore facilita à u cunduttore di ottene l'infurmazioni di u veiculu è hà un sensu più di moda.
U sensoru di velocità è di chilometru hè aghjurnatu cù un novu tipu di sensore di conte magneticu Hall, chì pò registrà è calculà a velocità è u chilometru più precisamente.
I fari di lenti LED d'alta luminosità furniscenu un ambiente di illuminazione à grande scala, chì pò illuminà à circa 50 metri di distanza, assicurendu una visione di guida chjara di notte è una guida più sicura.
Applicata cù un sediu allargatu è braccioli di livellu di qualità di vittura per fà più còmode durante a cavalcatura, è i braccioli di sicurezza di manca è destra ponu aiutà à su è falà.
U paraurti più grossu è più grande (φ38 * 1.2mm) a faccia frontale ùn solu furnisce più prutezzione di sicurità per u cunduttore è u corpu, ma hà ancu un elementu più di moda è Mighty.
U disignu di a struttura di u veìculu in forma di "A" pò dà un effettu di ventilazione megliu è rinfurzà l'effettu di dissipazione di u calore di u mutore à u fondu di u sediu.
Struttura di quadru curvatu in una sola pezza, a forza hè aumentata da 5-10%, u corpu hè più stabile, è furnisce una stabilità megliu per a vostra guida.
Hè dotatu di un mutore di embrague automaticu di marca "Zongshen" intelligente 150cc raffreddata à acqua, dà una sperienza liscia è faciule d'operare, ancu durante i cunfitti di trafficu è l'arrampicata in colline.À u listessu tempu, hà e caratteristiche di una forte adattabilità à u clima, un avviamentu rapidu è un risparmiu di carburante, è u cunsumu mediu di carburante hè di 4L / 100 chilometri, chì salva l'estensione di ogni ghjornu di u driver.
40 * 30cm pannellu grande 60W radiatore raffreddatu à acqua, attivatu automaticamente à 65 ° C, pò migliurà efficacemente l'effettu di rinfrescante durante u viaghju, prutegge megliu u mutore.Hè una bona opzione per guidà in a stagione calda.
U cisterna di carburante visuale di grande capacità di 13 litri pò viaghjà 300 chilometri senza carica dopu una carica completa, evitendu u prublema di rifornimentu frequente.
Dotatu di un sistema di frenu cumminatu (CBS), pò frenà simultaneamente trè roti à u stessu tempu cù un frenu di pede, chì pò trattà cù prublemi di trafficu stradale in modu più sicuru.
L'involucro di u bucket di sedia stampata in una sola pezza hè solidu è stabile, è a struttura staccabile hè cunvene per u mantenimentu.
Scatola di trasportu d'ostaculi elevata, piastra di scatula di ingegneria stampata in una sola pezza, tubi rettangulari superiori è inferiori di 40 * 30 mm, forte capacità portante, più faciule per trasportà a vostra carica.

Tempu di post: Aug-22-2022