I 6 migliori scooter elettrici economici

Avemu passatu più di 168 ore è cavalcava 573 chilometri teste 16 di i migliori scooters elettrici economici, selezziunati da un campu di più di 231 mudelli.Dopu à 48 teste di frenu, 48 ascense in collina, 48 teste di accelerazione è 16 lunghe camminate in casa da u ciclu di test di gamma, avemu trovu i 6 scooters sottu $ 500 chì furniscenu u valore ultimu.

scooter Superputenza prezzu Gamma
Gotrax GXL V2 Hè u più prezzu $ 299 16,3 km
Hiboy S2 Affare di rendiment $ 469 20,4 km
Gotrax XR Elite Gamma imbattibile $ 369 26,7 km
TurboAnt X7 Pro Batteria scambiabile $ 499 24,6 km
Gotrax G4 U più veloce è più $ 499 23,5 km
Huai Hai H851 U più liggeru è più $ 499 30 km

GOTRAX GXL Commuter v2

Andate altru ch'è camminendu, questu hè u modu menu caru è più affidabile per ghjunghje.

U GXL V2 offre un frenu è una qualità di guida eccezziunale per u so prezzu, cù frenu regen in fronte, un discu à l'arrière, è pneumatici pneumatici aderenti à e duie estremità.Hà ancu un cuntrollu di cruciera, ancu s'ellu ci vole micca, postu chì ùn ci hè micca un indicatore audio o visuale per fà sapè à l'utilizatore quandu u cuntrollu di cruciera hè attivatu, è ùn pò micca esse disattivatu.Cù un riflettore posteriore piuttostu cà un fanale di cuda, spinghje i limiti di u trasportu basicu.Ma, in termini di trasportu crudu per dollaru, ùn pò micca esse battutu.

A marca GOTRAX hè cunnisciuta per un grande valore è garanzie brevi (90 ghjorni).Hè ricumandemu di cumprà sta marca per mezu di rivenditori cum'è Amazon, chì sò quì per aiutà à assicurà a satisfaczione di u cliente, se peghju vene à u peghju.

Hiboy S2: Prestazione Bargain nantu à i pneumatici Flat-Proof

Ancu s'è spende $ 100 più, ùn truverete micca un scooter chì pò batte u S2 per a velocità massima, l'accelerazione o u frenu.

Hè un scooter chì ùn ci vole micca inizialmente piace.Hè un parafango posteriore sferzante (chì hè faciule da riparà) è i pneumatici semi-solidi eranu off putting, cume hè francamente, una marca goofy.Ma più l'avemu cavalcatu, testatu, analizatu è cunzidiratu quantu pocu costa, più hà spintu u so modu à u cima per u valore.

A sospensione posteriore di u S2 l'aiuta à furnisce una qualità di guida sorprendentemente micca terribile malgradu i so pneumatici in nid d'abe senza mantenimentu.

Veni ancu cun una app eccezziunale chì permette à u pilotu di aghjustà l'intensità di l'accelerazione è u frenu di rigenerazione, in più di selezziunà u modu di sport.Cusì pudete sintonizà a sensazione sportiva di a vostra corsa.

Huai Hai H851: U più liggeru è più ben arrotondatu

H851 hè un mudellu classicu di a serie H di scooters Huaihai, cù u so aspettu.Cum'è u fabricatore è u fabricatore principali di veiculi miniatura in Cina, i prudutti di scooter da a serie high-end off-road di a serie HS à l'H851 sò più ecunomichi.

Più di quattru anni dopu à a so liberazione, u rè originale di scooters elettrici hè sempre l'epitome di prestazioni ben arrotondate in un scooter ligeru.

Ùn hè maravigghiusu chì u scooter hè u scooter più imitatu di u pianeta.Cum'è una Honda Civic, tira fora unu di i trucchi più difficiuli per ogni veiculu: essendu solidu sopra à a media in ogni categuria;eseguisce soprattuttu bè in gamma, frenata, sicurezza è portabilità.

A so popularità significa chì hè faciule truvà pezzi di ricambio è aghjurnamenti, è ancu cunsiglii è supportu da millaie di altri piloti entusiasti.

L'opzioni per e mudificazioni sò apparentemente infinite, ma ricumandemu di mantene l'uriginale di l'altru, fora di u firmware lampendu à versioni cunnisciute bè.

In ogni casu, esse assai bè in tuttu senza esse veramente u megliu in qualcosa rende un scooter menu eccitante per cavalcà.

Ma hè sempre u rè.


GOTRAX Xr Elite

Quandu aduprate un scooter per u trasportu, a gamma hè rè, è hè quì chì l'XR Elite brilla.

L'Elite offre un 64% in più di gamma certificata ESG chè u so fratellu chjucu, (uGXL) mentre guadagna solu 2 kg.Havi ancu una piattaforma eccezziunale grande per permette di cambià a pusizione, è mantene a vostra cunfortu mentre accumuli i chilometri.

Cù pneumatici pneumatici è a seconda distanza di frenu megliu in questa lista, u XR Elite hè in un puntu dolce di valore.Averete literalmente bisognu di spende duie volte per truvà un scooter chì pò batte questu nantu à a gamma di u mondu reale senza sacrificà a qualità di guida.

Turbo Ant X7 Pro: imparable, scambià a batteria

Nunda sguassate l'ansietà di gamma megliu cà avè una batteria di riserva in u vostru saccu.

L'autonomia di u TurboAnt X7 Pro raddoppia à 49 km cù un scambiu rapidu di a batteria.À 3 kg, e batterie di ricambio sò facili da portà è ponu esse caricate separatamente da u scooter.Cusì pudete carricà a vostra bateria à u vostru scrivania o in u vostru appartamentu, ancu s'è u vostru scooter hè chjusu in un altru locu.

Cum'è una vera formica, pò purtà carichi grandi, cù u più altu limitu di pesu di cavalieri in questa lista à 120 kg.A qualità di guida hè extra liscia, per via di grandi pneumatici pneumatici di 25,4 cm cù una pressione di pneumatici specifica inusualmente bassa di 35 psi.

In ogni casu, avè a batteria in u gambu rende a direzione un pocu menu stabile chè l'altri scooters di a so classe, è rende ancu u scooter propensu à bascà in avanti quand'ellu camina à fiancu.

A qualità generale di a custruzzione hè assai bona, ma u nostru hà sviluppatu un troncu stridulu dopu un paru di settimane.

Gotrax G4: U più veloce è a maiò parte di funzioni

  

Sè vo circate di alta velocità cù un picculu budgetu, u GOTRAX G4 offre, cù a so velocità massima certificata ESG di 32,2 kmh.

U G4 hè solidamente custruitu è ​​sorprendentemente riccu di caratteristiche, cù un serratura di cable integrata, alarme immobilizzatore, display super luminoso, modalità di caminata è grande maneggevolezza da pneumatici pneumatici pre-slimed 25,4 cm, chì aiutanu à prevene i flats.

A so qualità eccezziunale di custruzzione hè faciule da vede è sente, quasi senza cablaggio esposto, buttuni coperti di gomma situati ghjustu sottu à u to pollice, un quadru robustu, è un mecanismu di plegamentu rapidu / efficace.

Ùn hè micca particularmente lumera.A custruzzione solida di u G4, più una grande batteria pò sfidà a so classe di prezzu, ma micca a gravità, inclinandu a nostra scala à 16,8 kg, un solidu 5 kg più di l'M365.Quandu u cavalcate, ùn vi importa micca u pesu à tuttu.

U G4 si senti veloce, cumpletu è divertente.

Sia chì cercate u trasportu basicu, prestazioni d'affare, gamma massima, cunfortu, velocità o utilità diretta, questi sei scooters furniscenu un valore pruvucatu.

U Gotrax GXL V2 hè u scooter per cumprà per quelli chì volenu a forma di trasportu legittima più economica chì ùn hè micca una basura tutale o un ghjoculu di u zitellu.

L'Hiboy S2 hè u megliu per quelli chì volenu u più veloce per u più prezzu.Hè ancu a megliu opzione s'ellu ùn vulete micca pneumatici d'aria chì ponu chjappà.

L'Huaihai a H851 hè u disignu più cumpletu, testatu in u tempu di a lista è hè u megliu per quelli chì volenu un scooter ligeru, senza frills, chì hè abbastanza bè in tuttu.

U Gotrax XR Elite hè l'opzione più economica per quelli chì volenu a più gamma.Averete bisognu di spende assai di più per piglià ancu un pocu più gamma.

U TurboAnt X7 Pro hè a megliu opzione se vulete un scooter cù una bateria chì pò esse sguassata per una carica còmuda o scambiata per allargà a gamma.

U Gotrax G4 hè a prima scelta per a velocità massima, funzioni superiori è qualità.Pudete sente a qualità di custruzzione in ogni puntu di toccu.

 


Tempu di Postu: Feb-23-2022