Un cordiale benvenutu à u Cunsul Generale Etiope in Shanghai à Huaihai Holding Group

U 4 di maghju di u 2021, Mr.Workalemahu Desta, Consul Generale di a Repubblica Federale Democràtica d'Etiopia in Shanghai hà visitatu Huaihai Holding Group.Mrs.Xing Hongyan, Direttore Generale di Huaihai Global, Mr.An Guichen, General Manager Assistant, è Mr Li Peng, Direttore di u Centru di u Cummerciu Internaziunale hà ricevutu calorosamente l'ospiti è avianu scambii approfonditi cun ellu.

Nisun testu alternativu furnitu per questa imagine

Cunsul Generale Mr.Desta hà visitatu prima a sala di mostra di i prudutti d'esportazione, l'attellu di imballaggio di u cummerciu esteru è a piattaforma di spedizione di l'esportazione di Huaihai Global, è hà avutu una cunniscenza dettagliata di a pruduzzione, a prova, l'imballu è a consegna di i veiculi d'esportazione di Huaihai. elogiatu è affirmatu a cultura corporativa, a ricerca di produttu d'esportazione è a capacità di sviluppu di Huaihai Holding Group.

Nisun testu alternativu furnitu per questa imagine

In a seguente riunione di cumunicazione di discussione, Mrs.Xing, hà spressu u so accoltu warthly per a visita di Mr.Desta, hà dimustratu à a cumpagnia invitati in l'innuvazione di u produttu, l'affari di localizazione, a custruzzione di fabbrica d'oltremare, l'integrazione di risorse glubale, è altri aspetti di rializazioni. spressu ancu a preoccupazione di Huaihai per u mercatu africanu, in particulare u mercatu di l'Etiopia, è l'intenzione di cuuperazione, Huaihai spera di furnisce l'Etiopia è ancu a ghjente africana cù prudutti di più alta qualità è prufessiunali, tecnulugia è suluzioni generale.

Nisun testu alternativu furnitu per questa imagine

Cunsigliu Generale Mr.Desta ringraziatu Huaihai International per a so accolta calda è introduttu a situazione basica di Etiopia, è ancu e misure di riforma in u cummerciu esteru, l'integrazione regiunale è l'ambienti d'investimentu in l'ultimi anni. in Shanghai, a so missione hè di custruisce un ponte trà l'imprese etiopi è chinesi è prumove un sviluppu cumunu. Hè dispostu à furnisce un sustegnu à Huaihai Holding Group per scopre i mercati etiopi è africani, è spera chì Huaihai pò purtà più prudutti di veìculi d'alta qualità. in Etiopia, per migliurà l'ambiente di viaghju di e persone lucali è a qualità di vita di e persone africane.

Nisun testu alternativu furnitu per questa imagine

L'Etiopia hà una longa storia è una civilisazione cuntinua di 3000 anni, hè unu di i paesi indipendenti più antichi di u mondu chì si trova in l'est di l'Africa, u territoriu di u magnificu Plateau d'Abyssinia, cunnisciutu cum'è "tettu" di l'Africa.Cum'è un paese impurtante longu a strada "One Belt And One Road", l'Etiopia ùn hè micca solu un centru di distribuzione impurtante per i paesi vicini, ma ancu un paese pilotu è dimostrativu per a cooperazione di capacità industriale Cina-Africa. cuuperazione ecunomica è cummerciale.Nta l'ultimi anni, i dui paesi anu realizatu scambii frequenti in u cummerciu è u turismu è godenu di prospettive larghe per a cooperazione in u futuru.

Nisun testu alternativu furnitu per questa imagine

Cù u scambiu, Huaihai Global darà un ghjocu cumpletu à u vantaghju industriale di u gruppu per ottene u sviluppu cumpletu di "cumerciu bilaterale", è micca solu furnisce l'alta qualità di i prudutti di i veiculi à l'Etiopia, ma ancu introducerà caffè è pelle è fiori chì pruducianu in Etiopia in Cina per ottene. benefiziu mutuale è risultati win-win per fà più cuntribuzione più grande in u campu di u sviluppu ecunomicu è suciale è l'amicizia trà i paesi.


Tempu di Postu: May-05-2021