Huaihai Scooter Elettricu 【Vesper】

Vesper 1 Fari geometrici di 12 pezzi d'alta luminosità, materiale LED, dotati di eleganti luci diurne in forma di U, l'area di irradiazione aumenta di 20%, grande angolo di emissione di luce, luce forte per viaghji notturni, assicurendu a sicurità di u viaghju!
¢ Frenu à doppiu discu 220mm cù sistema CBS chì pò frenà simultaneamente.affruntà rapidamente l'emergenza. Vesper 2
Vesper 3 Livellu di moto agile è flessibile Absorbente idraulicu frontale / posteriore, per a strada nata, per sente a gravità cun voi, cura di a vita, gode per a vita.
Piastra di forchetta posteriore in lega, aspettu altu, antiruggine.Migliurà a forza di u scooter, una forte prestazione sismica.
Quadru d'una sola pezza di alta resistenza, prova di vibrazione di quadru 300.000 volte, porta un sensu di alta sicurezza stabile, è rende a vostra guida più còmoda.
Display intelligente integratu LED, illustrazione digitale di grande dimensione, simplice è chjaru per verificà, cuntrolla in tempu reale u statutu di u vostru scooter.
Senza chjave nascosta,
sicuru è portable,
serratura di tippu di pomo,
squisita è stylish.
Dotatu di un mutore di rota di 13 pollici à trasmissione diretta d'alta putenza.putenza nominale finu à 2.5kW, chì pò emette continuamente energia crescente, Lasciate sente l'esperienza di guida à alta velocità cum'è moto.
Scatola portatile di scambiu di batteria di lithium, opzionale dui set di batteria di lithium 72V40AH, pò esse rimpiazzata in 30 seconde, distanza di miglia finu à 150 km.
Manubriu dedicatu, dotatu di pulsanti di funzioni multiple, faciule da guidà.

Tempu di post: 21-ghjugnu-2022